Örömmel jelentjük be, hogy az Autodafé MagaFunzine újabb sikerteterületre lépett, a brandet erősítve szélesedik a spektrumunk, és egy dinamikusan fejlődő piaci szegmensben látjuk a jövőképünket.
A tőkeinjekció és külföldi részvényeseink pozitív visszacsatolása megtette hatását, és mától elindítjuk az Autodafé Creative Advertising Business (ACAB) projectet.
Felismerve az új kor kihívásait és az online világ egyeduralmát, új perspektívák nyíltak meg előttünk a kreatív ötletelések során. A reklámrészlegünk első profi munkáját rögtön meg is osztanánk leendő potenciális ügyfeleinkkel.

Helyszín: OBI
Szereplők: egy srác, eladó srác, meg még valaki de ez egyelőre legyen titok

A srác bemegy az OBI-ba és a szerszámosztályt megkeresi. Sikeresen rátalál, és hosszas tanakodásba kezd. A készséges eladó odalép hozzá, és felajánlja a segítségét:
- Segíthetek valamit? – kérdezi a készséges eladó srác.
- Igen, köszönöm. Egy jófajta kalapácsot keresnék.
- Parancsoljon, mutat rá a középső polcra az eladó srác.

A kamera vágás nélkül balról-jobbra svenkelve komótosan pásztáz a kisebb-nagyobb kalapácsok során végig, majd félperces mustra után bejön a képbe egy bőrgatyás, motoroskesztyűs alak.
- Kalapács Józsi vagyok és nem vagyok eladó. (mogorva arc)
[a döbbent csendet megtöri egy hirtelen mozdulattal maga elé tartott cd-vel]
- De a lemezem igen. (kacsint)

[Utána még lemegy a cd-árusító helyek listája, aláfestésként az aktuális Kalapács slágerrel.]

Mint látjuk, az ACAB a meghökkentés és a jól pozicionált felhívás és reklám tökéletes összhatását hajtotta végre. Ez még csak egy pilot anyag ugyan, de nem nehéz kiérezni a mögötte zajló inspiratív és igazi kreatív zseniség szellemét.

Reméljük, hogy a megrendelőink elégedettek a magas színvonallal és egy gyümölcsöző partnerkapcsolat fundametumát rakhatjuk le közösen a jövőben.