Az Arch Enemy bejelentette nyári turnéjának állomásait, mely bővelkedik érdekesebbnél érdekesebb helyszínekben, metálzenekarok által sosem, vagy még kevésbé látogatott településekben, országokban. A körútnak szerencsére magyar vonatkozásai is vannak, a csapat ugyanis Hejőszalonta és Szikszó mellett Gyöngyöspatán is fel fog lépni, ahol reményeik szerint a káosz légiói tovább szíthatják majd a feszültséget, a szembenállást, az etnikai alapú anarchiát. A szervezési és biztonsági szolgálatok ellátására máris jelentkezett a Szebb Jövőért Polgárőr Egyesület, akik állításuk szerint ha kell, hát igazoltatással fogják megakadályozni, hogy a cigánybűnözők megbontsák a szervezetlenség rendjét.
Az Arch Enemy a turné további részében eljut majd Pakisztánba, Afganisztánba és az Északi-sarkra is.

A Wolf Kati nevű dalával indult a Megyeri Sörfesztiválon, de sajnos a Keep of Kalessin győzedelmeskedett.

A Wolf Kati című dalával indult a II. Zorall Sörolimpián, de sajnos a Keep of Kalessin győzedelmeskedett.

— Megjelent Wolf Kati első könyve “Hol marad a szerelem episztemológiai felfogásunkban? — Ragaszkodásunk ontológiai megkérdőjelezése” címmel, melyet hamarosan az ELTE bölcsészettudományi karának filozófia tanszékén dedikál majd az euróvíziós dalfesztiválon utolsó helyezést elért nagy magyar reménység. “Egy egész miniszterelnök szorított sikeremért, és azt kell mondjam, maximálisan megérte elindulnom. Ugyan valószínűleg én leszek a következő Király Linda, és a lelkes Facebook-rajongóim két hét múlva a nevemre sem fognak emlékezni, de legalább néhány embert ráébreszthettem, miben is áll egy valóban értékteremtő Farkas Kati sikere. Ezért mondom, hogy metafizikailag már teljesen megérte.”

—A NuSkull olvasói hivatalosan is az Év Évének nyilvánították 2011-et, miután másképp már nem tudtak reagálni újabb és újabb kedvencük idei koncertjéről érkező hírére. A Polar Bear Club júliusi koncertjének még csak örültek, a La Dispute és a Touché Amoré közös auguaztusi fellépése kapcsán már heveny rángatózásba kezdtek, aztán a kétszer érkező Letlive, az Ensign, a Boysetsfire és a The Get Up Kids látogatásainak hallatán rohamot kaptak, és csak Jakab Zoli segítőkész jobbja balja által tudtak kikecmeregni az önkívületi állapotból. A Hot Water Music koncertje kapcsán már csak higgadtan annyit jegyeztek meg: “Bahhhhhhfdffah NEEEEggfs HcHcXcXcXHCC SXXXXXE”.

— A Brutal Assault hivatalos honlapján post-hardcore-nak nevezték az Architects nevű zenekart. Hivatalos állásfoglalás még nincs a besorolást illetően, és bár próbáltunk telefonon érdeklődni a zenekar műfaja kapcsán a szervezőknél, de csak csehül nevettek rajtunk.

— A KronosMortus néven ismert funzine eddigi legszakszerűbb koncertbeszámolóját tette közzé a napokban. A Kárpátia fedőnevű csoportosulás élő fellépéséről szóló tudósítás írója ugyan elismeri, hogy Dream Theater-rajongó, hogy nem rajong sem a magyar zenéért, sem a politikáért, de mégis megtisztelte jelenlétével a hazafias zenekar koncertjét, mert miért ne. A koncert kapcsán aztán egyre furcsább mondatok hagyják el tollát, például megtudhatjuk tőle, hogy a hangulat megteremtéséhez néha elég egy kis “Vesszen Trianon!”-skandálás, hogy az énekes sokat mosolyog, és a számok között az atmoszféra kedvéért politizál is egy kicsit, de az is kiderül, hogy “fantasztikusan egyedi basszusgitár” és “mesterien megformált szövegek” jellemzik őket. Az pedig mindennél árulkodóbb, hogy a közönség a már említett felkiáltással bizonyítja társai és az együttes számára, hogy működik az interaktív értékközvetítés. Szilva, körte, cseresznye, hogy ez a beszámoló nem itt jelent meg, az számunkra nem túl nagy szerencse.